28 Mayıs 2013 Salı

Yazdığım kitaplar

 ÇOCUKLARI ÇOK SEVİYORUM

Yirmi üç yıl boyunca hep yazdım. Yazdıklarımın hepsi basıldı ve sayısını bile tam olarak bilmediğim tüm kitaplarım çocuklar için. Yazmaya devam ediyorum ve öyle sanıyorum ki hiç duramayacağım! Renk renk öyküler ve her öyküde başka bir çocuğa dokunmak, onu düşündürmek ve acaba düşündü mü diye merak etmek...
Fuar zamanı geldiğinde ve imza günü etkinliğinde çocuklarla buluştuğumda merakımı kısmen gideriyorum. Bana kitaplarımı soruyorlar, sorguluyorlar...
Görüyorum ki çok dikkatliler ve düşünüyorlar: Yaşama güzel bir bakış açısı ile başlayabimeleri için onları yazdıklarımızda sevgi ile beslemek gerekiyor. Bu mutlu ve büyük bir sorumluluk.

Özlem Aytek


Yirmi üç yılın özeti...
İşte kitaplarımdan bazıları...

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *