21 Şubat 2015 Cumartesi

KITAP ONERI - EN SEVDİĞİM HATAM - Chelsea M. CAMERON

EN SEVDİĞİM HATAM






Tekrar burnumu çektim, Hunter da bana mendil uzattı.

“İşte bu kadar... Artık sen de biliyorsun. Bu sırrımı bir de Megan’a anlatmıştım. Yaşadığım yerdeki herkes biliyor elbette. Okulda bana orospu damgası vurdular ve öfkelenip kavga çıkarmaya başladığımda da artık kimse benimle konuşmak istemedi. Kendimle kimseyle çıkmayacağıma, asla erkek arkadaşım olmayacağına dair bir anlaşma yapmıştım. Yalnız kalacaktım çünkü güvenebileceğim tek kişi kendimdim. Herkes seni eninde sonunda hayal kırıklığına uğratır. Bütün bunlardan Tawny’ye asla söz etmemiş olsam da o benden yıllarca özür diledi. O da aynı olayın kurbanlarından biri olmasına rağmen sanırım hala özür diliyor. Annemle babam bizi o gece evde yalnız bıraktıkları için kendilerini o kadar suçlu hissettiler ki boşanmaya karar verdiler. Yani olanların tek sebebi bu değildi tabii ama yine de… O geceden sonra her şey mahvolmuştu. Şimdi neden tavuskuşu obsesyonum var biliyorsun artık. O gece Tawny küpelerden birini takıyordu, ben de diğerini. O küpeler hayatımızı kurtardı.”

Hunter bir an düşünüp söyleyecek doğru kelimeleri bulamaya çalıştı. “Keşke onu mümkün olduğunca yavaş ve acı verici bir şekilde öldürebilsem,” dedi.

“Ben de.” Bunu itiraf edemeyeceğim kadar fazla düşünmüştüm.

“Anlattığın için teşekkür ederim.”

“Şimdi neden böylesine dibi boyladığımı biliyorsun.”

“Dipte falan değilsin. Çoğu insanın hayal bile edemeyeceği bir şey atlatmışsın. Böyle bir şeyle nasıl başa çıktığından utanma.”

“Psikoloğuma göre bununla başa çıkma yollarım biraz fazlaymış.”



“Boşversene. Eğer arada bir insanlara vurup bir şeyler kırmak sana yardımcı oluyorsa seve seve kum torban olurum, hatta çatıdan aşağıya atman için bir şeyler de alırız sana. Anlaştık mı?”


Orijinal Adı  : My Favorite Mistake
Orijinal Dili  : İngilizce
Dizisi  : Bestseller
Türü  : Roman
Yazan  : Chelsea M. CAMERON
Çeviren  : Ekin SEZEL
Sayfa   : 448
Boyut  : 13,5 x 21
ISBN  : 978-605-5175-75-7
Fiyatı  : 22 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *